środa, 29 listopada 2017

9. Nowe LPS po raz trzeci+scenografia

 Hej.
Więc tak... Nowe LPS po raz trzeci... tak jakbym nie miała na co pieniędzy wydawać, oh god :V

Zamówiłam je w poniedziałek wieczorem,z małym wyprzedzeniem, ale byłam przygotowana na to, że mogą iść dość długo. Na szczęście sprzedawca dość szybko wysłał figurki, a poczta polska nie zawiodła, więc w czwartek otrzymałam moją paczkę ^.^

Przejdźmy więc do LPSów ^^
Pierwszą z nich jest szczeniaczek husky. Jest to moja druga figurka tego kształtu, pierwszą był oczywiście Seven. 


 Domyślnie kupiłam go jako młodszą wersję Toby'ego. Wciąż się znacznie od siebie różnią, jednak oczywiście do serialu pomaluję mu tymczasowo oczy na niebiesko, grzywkę i nosek na brązowo oraz domaluję koniczynkę i będzie podobny c:
Jednak poza tym będzie też oczywiście traktowany przeze mnie jako oddzielna figurka.
Na imię będzie miał Snowball.


Kolejna figurka to - oh my god - mały kotek. UWIELBIAM GO. 
Mam słabość do małych LPS... W sensie takich jak chociażby kociątka czy szczeniaczki, szczególnie to pierwsze. To mój pierwszy mały kotek z tego konkretnego kształtu, a drugi ogólnie z kociątek. Będzie miał na imię Whisker.


Kolejna figurka to tabby cat/bon bon kitty (jak zwał tak zwał), kupiłam ją głównie dlatego, że mi się podobała, a nie dlatego że miałam dla niej jakieś zastosowanie :V 
To mój drugi tabby cat w kolekcji. Otrzymała imię Bree c:


Kolejna figurka jest to miś. Kupiłam go głównie dla dodatku, który był do niego dołączony :')


Jednak sama figurka też jest niezwykle urocza ;w;
To mój pierwszy miś w kolekcji z tego kształtu. Imienia jeszcze nie ma, ale na pewno z czasem to się zmieni.



Natomiast "ruska czapka" będąca dodatkiem jest świetna :D Najlepiej wygląda na misiu z którym była w zestawie oraz na kotkach, powyżej zdjęcie ubranej w nią Nocturne^

Więc przyszedł czas na ostatnią figurkę. Ale najpierw...
Jak się okazało podczas rozpakowywania paczki dostałam jeszcze kilka dodatków w formie gratisów:


Pierwszy dodatek to... nie wiem właściwie co to jest. Wygląda jak... w sumie nie wiem jak co. No cóż, może kiedyś odkryję dom czego to służy XD


Kolejny dodatek to ciasteczka.


Kosz na śmieci


Kubek


Widelec


Słoiczek, oraz...


czapka, która była w zestawie z pieskiem.


A ostatnią figurką jest... Mój pierwszy Scottie w kolekcji :DD Bardzo podoba mi się ten kształt, jednak dotychczas nie miałam okazji sobie żadnego sprawić. Jednak teraz postanowiłam sobie jednego kupić. Kocham go
^o^
A jeśli chodzi o imię będzie to Snitch.
Ah, btw planuję dorobić mu parę elementów, coś domalować, być może skrzydła ale to w przyszłości.

Sooo to by było na tyle z nowych figurek.
Ale... W ten poniedziałek przyszła do mnie druga paczka, tym razem ze scenografią X) Więc pochwalę się nią tutaj, bo nie ma sensu robić tego w osobnym poście.

 

Pierwszą rzeczą są kryształki. Były różne kolory, ale zamówiłam zwykłe, bezkolorowe, będą najbardziej neutralne. Jest cały woreczek foliowy. Z pewnością przydadzą mi się chociażby do zdjęć.


Dalej są takie słoiczki. Zamówiłam tylko dwa, ponieważ chciałam zobaczyć czy będą się sprawdzać. Póki co jeden wypełniłam obróżkami dla LPS, do drugiego włożę chyba jakieś inne dodatki, być może okulary albo korony bo często mi się przydają a są dość małe.


Następną rzeczą są kwiatki. Takie ładne różyczki na drucikach ;w; Wykorzystam je głównie do wianków, ale oczywiście nie tylko. Chciałam czarne i białe, niestety nie było :c Zamówiłam wobec tego niebieskie i różowe.


A na samym końcu coś, dla czego właściwie zamawiałam tę paczkę- mech! Albo raczej: niezidentyfikowane roślinki. To ciemniejsze to faktycznie mech, a to jaśniejsze- ponoć jakiś 'chrobotek reniferowy', właściwie to idk co. Ale tak czy inaczej świetnie sprawdza się jako naturalnie wyglądające 'krzaki'.

To by było na tyle. 
Dziękuję za poświęcony czas, mam nadzieję, że czytało się miło :V
Bye!

4 komentarze:

  1. Aw, ten króliczek z rogami to cudo. <3 I strasznie podoba mi się ten czerwony beret.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne petki i dodatki [nigdy nie widziałam takiego kosza na śmieci O.o]. A ten króliczek na ostatnim zdjęciu cuuuuuudo! 😍😍😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne LPS <33 Powiem szczerze, określenie ''ruska czapka'' mnie rozwaliło. Też taką chcę XD
    Tak btw, to gdzie zamówiłaś to krzakopodobne coś? Mi również ogromnie by się przydało :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, dziękuję c: Kupiłam tu: https://allegro.pl/uzytkownik/kastomznicze?string=mech&order=m&bmatch=ss-base-relevance-floki-5-nga-hcp-hou-1-2-1003 W sumie jak teraz myślę to muszę sobie jeszcze tego trochę zamówić bo mi chyba za mało będzie XD

      Usuń

9. Nowe LPS po raz trzeci+scenografia

 Hej. Więc tak... Nowe LPS po raz trzeci... tak jakbym nie miała na co pieniędzy wydawać, oh god :V Zamówiłam je w poniedziałek wiecz...