sobota, 9 września 2017

6. Nowe LPS po raz drugi

Howdy ;3
Dzisiaj trochę krótszy post, ponieważ tak, znowu kupiłam sobie nowe LPS ale tym razem mniej. Czyli jednego tak dokładniej X3 Faktem jest, że na figurki pokazywane w poprzednim wpisie wydałam już wystarczająco dużo (ok na popy ludzie wydają więcej) to akurat tego udało mi się znaleźć bardzo tanio OwO
Tak więc tą figurką jest oto ta sarenka- była prześlicznie zapakowana :3 Przyszła do mnie oczywiście w kopercie, zawinięta w zielony materiał i folię, w dodatku cały 'pakuneczek' był przewiązany kolorowymi sznureczkami (meh mogłam zrobić zdjęcie tak to nic nie zrozumiecie). Kosztowała mnie ona coś koło 5 złotych, a nie jest to dużo ponieważ sarenki chodzą po ok. 20.
 Dostałam również taką karteczkę z podziękowaniami za zakupy ;3

...oraz dodatek w formie takiej 'belki' (?) siana/słomy/czegokolwiek. Ciekawostka: odwrócone może funkcjonować jako żłób/pojemnik bo ma takie wgłębienie (nie zrobiłam zdjęcia niestety)
Sarenka posiada dziurkę.





Postanowiłam nazwać ją Venus.
Jest moją piątą sarenką w kolekcji, z czego się bardzo cieszę :D Uwielbiam ten kształt.

Taaaak więc to by było na tyle. Krótszy post, ale cóż, uznałam że warto jest na bieżąco aktualizować stan swojej kolekcji przynajmniej na blogu ;v; Wkrótce chcę dodać moje nowe figurki do zakładki 'moja kolekcja lps'
Ale póki co ja wam dziekuję za przeczytanie posta, bye!


2 komentarze:

  1. Za 5zł *0*?! I w dodatku taka śliczna i naturalna @_@. Ja podobną do tej widziałam za 30! Gratuluję zakupu U_U

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no, nie wierzę! Tylko tyle?! To jest jedna z najładniejszych lps'owych sarenek 😍 Boże, jakie cudo! Oddawaj :<

    OdpowiedzUsuń

9. Nowe LPS po raz trzeci+scenografia

 Hej. Więc tak... Nowe LPS po raz trzeci... tak jakbym nie miała na co pieniędzy wydawać, oh god :V Zamówiłam je w poniedziałek wiecz...