wtorek, 2 maja 2017

1.Witajcie na nowym blogu :D + sesja zdjęciowa Raven

Heya, no więc oto pierwsza notka. Jak może niektórzy z was wiedzą, przeniosłam się tutaj z bloga 'Fancy LPS' ponieważ chciałam po prostu zacząć od nowa. Tutaj postanowiłam wprowadzić kilka zmian: Przede wszystkim numeracja notek, oczywiście nowa nazwa i tło. No i będę częściej pisać. Chyba.
Będą się tutaj pojawiać ocenki LPS, sesje zdjęciowe, może jakieś tagi (o ile jakieś ciekawe znajdę) oraz oczywiście wiele innych rzeczy. Jednak raczej nie będę pisać opowiadań, nie jestem w tym dobra :')
Może najpierw parę słów o mnie dla osób, które nie były czytelnikami bloga 'Fancy LPS':
W Internecie posługuję się nickiem Skylla. Jeśli można o mnie powiedzieć cokolwiek że jestem znana, to z mojego kanału na YouTube który część z was może kojarzyć. To właśnie LPSTube jest większą częścią mojego życia i tam udzielam się najwięcej, ale czasem będę też pisać na tym blogu.
 To chyba na tyle. 

Na tyle z przywitania :D W końcu nie chcę, żeby notka była taka krótka. Tak więc mam jeszcze dla was małą sesję zdjęciową mojej spanielki Raven. Znalazłam takie gwiazdki i postanowiłam jej zrobić parę zdjęć.



Szczerze to nie wiem które ujęcie mi się najbardziej podoba :')

I na koniec taka fotka w 'lesie'. Zrobiłam taki lasek z gałązek i kamyków. Niestety jest za mały do filmów, ale na szczęście w sam raz do zdjęć.

Więc teraz to naprawdę by było na tyle. Tak więc widzimy się w następnej notce. Bye!

1 komentarz:

  1. Fajnie, że masz bloga ^^ Będę z pewnością tutaj zaglądać. Ładny lasek i zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń

9. Nowe LPS po raz trzeci+scenografia

 Hej. Więc tak... Nowe LPS po raz trzeci... tak jakbym nie miała na co pieniędzy wydawać, oh god :V Zamówiłam je w poniedziałek wiecz...