czwartek, 4 maja 2017

2.Analiza postów ze starego bloga

Heya. Nawet nikt tego nie przeczyta a i tak piszę. Cóż, żeby ktokolwiek się tu znalazł najpierw musi coś tu być. Ale do rzeczy.
Dziś zajmę się rzeczą dość... ekhm... cóż, pora obejrzeć kilka postów z mojego starego bloga 'Fancy LPS'. So, here goes nothing.
 Hmmm... chyba kiedyś było tego więcej. Wygląda na to, że w międzyczasie usunęłam parę postów. Więc może od najstarszego? Oceny saszetek G3...? Ok.
A, jeszcze jedno. Wygląd bloga. Fioletowo tu. Zdjęcie Alex z napisem dorobionym w paincie. +10 do profesjonalizmu. Jezu, ale ja nie mam życia że piszę takie rzeczy. Za kolejny rok będę się z tego posta śmiała.
Recenzje figurek z G3. Jak ja mogłam się tak nimi zachwycać?! Szczególnie spanielem. Matko, TO SĄ G3. Oczywiście bez obrażania czyjejś opinii bo komuś mogą się podobać.
Oceny jamników LPS. Przyczepię się tylko do paru spraw:
1.Czemu. ja. tak. nisko. oceniłam. Astrid.
2.Przesadzone oceny. Wychodzenie poza skalę.
3.Uważałam, że #909 jest bardzo podobna do Nilsy. Well... Może i to zależy od punktu widzenia.
4.Napisałam, że gdybym miała #932 nazwałabym ją zgapionym imieniem.
5.CZEMU TEGO MIĘSNEGO JAMNIKA Z SASZETEK OCENIŁAM TAK WYSOKO?!
6.Zgapione teksty przy ocenach chodzących.
10.Again, zgapiony tekst przy ocenie saszetkowej 'jajecznicy'.
 12.Zauważył ktoś, że nie ma punktu 11?
13.Brak pożegnania.
To zdrobnienie imienia Avery. BOŻE.
Ale reszta posta (niewidoczna na screenie) jest spoko. Krótko o paru nowościach z G4 które wytropiłam w necie. Chociaż obecnie już nowościami nie są.
 Jestem dumna z tego posta XD

[kolejnego posta nie chce mi się oceniać]
Oceny nowych (teraz już starych) G4. W skrócie: Jechanie po Hasbro. Podoba mi się. No, może poza niektórymi żartami o memach które definitywnie mi nie wyszły.

[znów nie chce mi się oceniać posta]

I ostatni post. Krótki, cały mi się zmieścił na screenie. O zakończeniu LPSowej bajki. Cóż, do czego mam się przyczepić?

Tak więc to by było na tyle. Cóż, co tu więcej pisać. Widzimy (?) się w następnej notce, bye!
Kogo ja mam widzieć skoro nikt tego bloga nie czyta :')

1 komentarz:

  1. Ładny jest ten nagłówek w starym blogu <3 Też NIE lubię G3, jedynie do mojego Melmana się nie do końca przekonałam xD
    Ja będę czytać ;p

    OdpowiedzUsuń

9. Nowe LPS po raz trzeci+scenografia

 Hej. Więc tak... Nowe LPS po raz trzeci... tak jakbym nie miała na co pieniędzy wydawać, oh god :V Zamówiłam je w poniedziałek wiecz...