piątek, 5 maja 2017

3.Tajemnicze LPS- prototypy etc.

Heya! Czy kiedykolwiek mieliście tak, że widząc jakiegoś LPS myśleliście sobie: To on w ogóle istnieje?! A więc dzisiejszy post o takich figurkach. Prototypy, mało znane vaarianty etc.
Zaczynamy!

[większość zdjęć nie moja bo skąd ja wezmę tyle prototypów?]

 
 Na pierwszy ogień idzie trochę bardziej znany prototyp doga. Posiada go LPSHannah.
Dość podobny do tego pana/tej pani
  różni się od niego kilkoma łątkami i faktem, że ma piegi. No i jeszcze ma to 'coś' w uszach. Ale czemu rzęsy?! mogli sobie darować, przecież on wygląda męsko :V!
 Next. Ten oto dog! Po raz pierwszy zobaczyłam go w filmie ToyLovers48 (proszę powiedzcie że nie pomyliłam tych cyferek)  
Pojawił się w reklamie jednego z zestawów LPS. Posiada go JulzLPSOffical prosze powiedzcie że nie pomyliłam jej z kimś innym
Tu miniaturka ze wspomnianego filmu. 
Odpocznijmy trochę od tych popularsów. Tutaj mamy 2 prototypy z prasowanymi oczami i... to prototyp czy on był na comic conie? Chyba prototyp. Nie ważne.
Kotek- prototyp podobny do tzw. Destiny (maskotki kanału LPSHannah). Sama Hannah również go/ją posiada. Dość podobny tylko ma inne oczy.
W przypadku bullteriera- nic nie wiem. Jedne źródła mówią, że to prototyp, inne- że jedna z figurek dostępnych na Comic Conie.nie znalazłam podobnego odpowiednika.
Jamnik. To samo co u kotka- tylko inne oczy.
Tu mamy miniaturkę filmu LPSHannah. Na pierwszym planie 2 prototypy- perłowa sarenka i perłowy kotek. Nie ma co dużo pisać. Istnieją ich wersje które trafiły na półki. Podobne, ale nie perłowe.
 


 Dalej prototyp collie z prasowanymi oczami. Różni się kolorem tej 'łatki' na głowie. You know. 
Prototyp jest trudny do odróżnienia od wypuszczonej na rynek figurki. Wystarczy zmiana oświetlenia i już można je pomylić.

Czy to ptak? Czy to samolot? Czy to PODRÓBKA? Nie. To unikat. Collie z nintendo-stylus-whatever-nie-znam-się-na-tym. Na zdjęciu porównany z dostępnym collie.
W opakowaniu.
Legendarny #757! Chceeeeem gooooo ;c To chyba prototyp. Jeśli nie to mnie poprawcie.
Na koniec wisienka na torcie- biały jamnik. O nim to już totalnie nic nie wiadomo. Stawiam, że prototyp. Ale on w ogóle istnieje?! Nikt go nie ma. Hannah, Julz, NIKT! Wraz z nim motylek i tygrys (?)- prawdopodobnie o tej samej wartości. Jeśli ktokolwiek ma jakieś informacje proszę o komentarz, bo ten jamnik nie daje mi spokoju.

To by było na tyle. Jeśli macie jakieś dodatkowe informacje co do tych LPS piszcie w komentarzach. Ja się z wami żegnam.
Bye!



2 komentarze:

  1. Ten wpis bardzo mi się podoba. Aczkolwiek nie wiedziałam iż w Lps'ach występuje takie coś jak prototyp. Jestem chyba w innym świecie.:o Tego ostatniego jamnika widziałam gdzieś na YouTube ale nie mogę sobie przypomnieć nazwy kanału.
    Życzę miłego prowadzenia bloga i czekam na kolejne wpisy.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę tajemnicze te prototypy.. O większości z nich nie miałam pojęcia -,- I nie wiedziałam, że istnieje prototyp mojego Trampula! :o

    OdpowiedzUsuń

9. Nowe LPS po raz trzeci+scenografia

 Hej. Więc tak... Nowe LPS po raz trzeci... tak jakbym nie miała na co pieniędzy wydawać, oh god :V Zamówiłam je w poniedziałek wiecz...